workout-1931107_1280

Korzyści wynikające z Pilates

Próbowałaś już wiele zajęć treningowych i chcesz czegoś innego? Czy cierpisz na ból pleców i chcesz znaleźć odpowiedź? Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się o korzyściach płynących z pilates.


Pilates wzmacnia mięśnie


Poprzez staranne szkolenie i precyzyjną kontrolę nad działaniem mniejszych mięśni w dolnej części brzucha i dolnej części pleców
pilates jest w stanie poprawić stabilność rdzenia. Może to prowadzić do lepszej kontroli małych stawów kręgosłupa podczas ruchu kręgosłupa i lepszej kontroli miednicy i części biodrowych. To może nieść ze sobą wiele korzystnych efektów w tym poprawę stabilności miednicy, zmniejszenie bólu pleców, lepsza kontrola nad pęcherzem i silniejsze mięśni dna miednicy.

Pilates poprawia relaksację

Poprzez spowolnienie ruchu, można poprawić stabilność rdzenia. Pilates również ma wpływ na indukcję w głęboko zrelaksowany stan, który może doprowadzić do euforii. To ćwiczenia odbywające się w powolnym tempie i miłej atmosferze, co jest idealnym pomysłem na proces relaksacji podczas zajęć.

Pilates może poprawić twoją postawę


Pilates korzystnie wpływa na ogólne poczucie dobrego samopoczucia, ale również może pomóc w większości przypadków, aby poprawić swoją postawę. Pilates jest często zalecany przez specjalistów, dla osób które chcą poprawić ogólną postawę i dążą do zmniejszenia nierównowagi mięśniowej. Jednak taki Pilates musi być dokładnie prowadzony przez wykwalifikowanego lekarza, który ma w tym cenne doświadczenie. Są to też specjaliści, którzy bardzo ściśle współpracują z terapeutami, którzy potrafią w pełni zrozumieć funkcjonowanie ludzkiego organizmu.

Pilates to oprawa wyników sportowych

Pilates obejmuje również ćwiczenia, które pozwalają umożliwić optymalizację wyników sportowych i mogą pomóc przyspieszyć szybki powrót do sportu i dobrych wyników sportowych po rehabilitacji. Niektórzy wręcz traktują pilates jako nieodłączną część swojego programu sportowego, gdyż korzystanie z jego dóbr może także pomóc zmniejszyć wystąpienie kontuzji czy urazów.

Pilates poprawia koordynację


Kiedy uczęszcza się na
Pilates w kontrolowanym środowisku można rozwinąć większą świadomość swojego ciała. Wszystkie części ciała są wykorzystywane do poprawy świadomości swojego ciała również na poziomie neurologicznym do mózgu i pozwala to na rozwój lepszej koordynacji. Ruchy w pilates powinny być powolne i dlatego mózg i układ nerwowy działają na głębszym poziomie interpretacji. Ruchy są często powtarzane prowadzi do lepszej integracji codziennych ruchów.

Dodaj komentarz